nog even geduld - Reisverslag uit Pukekohe, Nieuw Zeeland van Petra en Ludo Dulst - WaarBenJij.nu nog even geduld - Reisverslag uit Pukekohe, Nieuw Zeeland van Petra en Ludo Dulst - WaarBenJij.nu

nog even geduld

Door: Petra en Ludo van Dulst

Blijf op de hoogte en volg Petra en Ludo

09 Februari 2008 | Nieuw Zeeland, Pukekohe

He hallo daar zijn we weer!

Het was even geleden, dus we vonden het wel weer tijd worden om jullie het één en ander te vertellen.
Peet is afgelopen week jarig geweest en voor het eerst in haar leven is ze in de zomer jarig geweest!!! We kunnen jullie vertellen dat dit toch wel een hele bijzondere ervaring was.
Nog ontzettend bedankt voor jullie kaarten, telefoontjes en mailtjes, dit maakte het een hele fijne dag.
Daarnaast heeft ze altijd geroepen dat ze 40 wilde worden in Nieuw-Zeeland en dat is gelukt.

Ja jongens VEERTIG,het gaat nu echt pas beginnen hoor tenminste dat zeggen ze altijd.....
Ze heeft gewoon gewerkt en getrakteerd op appeltaart. Echte hollandse appeltaart, nou die kiwi´s zijn daar dol op kunnen we wel zeggen. Ze heeft een collega die een hollandse vrouw heeft gehad, en die was niet bij die taart weg te slaan, heerljk vond hij hem. Ze moest gelijk recepten geven en vertellen wat erin zat want dit kenden ze niet hoor.

Niet te geloven, gewoon appeltaart jongens, wat voor ons zo gewoon is daar lopen ze hier hun benen voor uit hun lijf.
Wel geweldig om te zien dat ze zo blij kunnen zijn met zo iets simpels. NEDERLAND is hier op de kaart gezet hoor, ze lopen niet alleen op klompen en steken hun vinger in de dijk, nee ze hebben ook nog lekkere dingen die je kunt eten, JOEHOE!!!!!

Wat het huis betreft moeten jullie maar ook wij nog even geduld hebben.
Het schip is nog steeds onderweg en komt pas 16 februari aan i.p.v 3 februari.
Op dit moment zijn we in het bezit van 2 huizen , maar niet in de goede zin van het woord, we hadden het graag anders gezien. Maar als dit hetgeen moet zijn wat tegen zit nou ja dan moet dat dan maar, er zijn ergere dingen.

Voor de rest hebben we het lekker, de zon schijnt nog steeds en kabbelt het leven voort, ja jongens ook na je veertigste....

Veel liefs Petra en Ludo

• 09 Februari 2008 - 10:43

Carla:

Hoi luitjes

Misschien wel een beetje stom, maar op je video zag ik pas dat je in NZ links moet rijden! Wel wennen hoor. Alhoewel je weinig tegenliggers hebt op zo'n vrije zaterdagmiddag. Prachtig!
    groetjes, Carla

• 10 Februari 2008 - 16:16

Mark En Mirjam:

he luitjes gefeliciteerd nog je kent me he de hoeveelheid dingen die jij onthoudt zijn de hoeveelheid dingen die ik vergeet dus ook jou verjaardag.
    ik hoop dat het een geweldige dag en ervaring was en dat er nog veel van zulke dagen zullen komen, dat lukt vast wel. we hebbeb nog even jullie adres nodig om iets naar toe te sturen, dus als je wat hebt laat het even weten, het past denk ik niet in een brievenbus of postbus vakje.
    hier gaat alles verder zijn gangetje, pap is nog steeds ziek hij ligt nu weer in het ziekenhuis met koorts. waarschijnlijk voortvloeiend uit de reuze ontsteking in zijn elleboog vanwege het doorliggen, is echt een beetje eng om zo'n grote ontsteking te zien. daarnaast kan hij op het moment niets binnenhouden vanwege de impact van de chemo, dus kortom: klote klote klote.
    de laatste kleine chemokuur doen ze niet meer dit zou teveel van het lichaam vergen. morgen gaat hij aan de antibiotica, en dan hopen dat de ontsteking verdwijnt en dus de koorts en dus weer wat energie, morgen ook aan de voeding via het slangetje, is ook weer brandstof in het lichaam denk ik dan maar. het is allemaal maar een beetje eng. verder gaat hier alles uitstekend mijn vrouw (wat blijft dat leuk klinken.) is rond en gezond, met ukkie is alles perfect en ik bereid mezelf voor op mijn vaderschap, spannend.
    hoop dat het bij jullie ook allemaal goed gaat.
    ben en blijf heel benieuwd naar alle dingen die jullie mee mogen maken (op je 40ste, hihi).
    groetjes mark en mirjam en ukkie to be

• 11 Februari 2008 - 22:12

Richard &jose&shane :

een leuk fotootje ik wist niet dat jullie op circus toer door nieuw zeeland gingen hihhihihi natuurlijk is appeltaart lekker dat missen wij natuurlijk in werkendam dikke kus richard en jose en onze grote jongen shane

• 12 Februari 2008 - 20:25

Cooc & Rem:

Hey Guys,
    Nou zo te zien gaat alles goed daar. Nog van harte gefeliciteerd...ja dat hadden we al wel gedaan, maar op je veerstigste ga je weleens dingen vergeten he....wij kunnen het weten!!! Nee joh...je hebt gelijk hoor Luud, dan begint het pas! Nou voor ons gaat het helaas alweer opschieten....nog 2 weekjes en dan moeten we het paradijs helaas weer verlaten. Maar misschien lukt het voor ons net als jullie om lekker daar te verblijven waar je het naar je zin hebt en helemaal happy de peppy voelt....wie weet. Er wordt in ieder geval aan gewerkt. Wel shit dat de boot er nog niet is....maar eerlijk gezegd hadden wij het alverwacht dat hij iets later zou komen. Misschien scheelt Brasil toch niet zo heel veel van NZ...in dat opzicht dan. Nou genieten jullie maar lekker verder, dan doen wij dit ook nog ff. O ja en by de way...we hebben een huurhuisje gevonden als we terug komen.
    We hebben ff geen internetverbinding gehad, anders hadden we het wel vast laten weten. We MSNnen binnenkort wel weer ff om bij te kletsen.

ciao ciao

Liefs en dikke kus Cooc en Rem

• 19 Februari 2008 - 20:36

Michael:

Hoi Ludo en Petra

Echt goed dat jullie er voor zijn gegaan. Ik kreeg de kerstkaart Met Ludo in het vliegtuig(je) en zag dat Ludo nu toch echt ging vertrekken. Het ziet er echt heerlijk uit op de foto's en kan alleen maar hopen dat dat in het echt ook zo is.

Veel plezier en misschien tot later.
    Groetjes uit België

(m_van_turnhout@hotmail.com)